Parfum cu miros de anvelope

0
159

Nu este deloc o glumă, dar sunt șanse mari să nu fie decât o strategie de marketing. Compania Nissan a lansat un parfum cu miros de anvelope.

Nissan a creat într-un laborator din Shanghai un miros care îmbină mirosul de anvelope cu cel de flori de cireș

Produsul a fost lansat înaintea cursei de Formula E de la Shanghai, competiție programată să se desfășoare în perioada 25-26 mai. Parfumul se numește „Smell My Dust” și conține chiar conține particule de praf de cauciuc pentru a obține acest miros.

„Noul parfum al echipei Nissan Formula E combină tonurile de Sakura (n.r flori de cireș), floarea afișată pe mașini, cu mirosul de resturi de cauciuc de la mașinile de curse Nissan e-4ORCE 04 pentru a crea o combinație surprinzătoare”, se spune în comunicatul oficial.

Interesant este faptul că „Smell My Dust” nu este primul parfum lansat de Nissan, o companie care oferă alte opt arome, care se comercializează pe un site special. Câteva dintre parfumurile vândute de marca japoneză poartă numele unor modele celebre, precum GT-R, Patrol, 350Z și Armada.

Deși jurnaliștii spun că este vorba doar despre o strategie de marketing se pare că oficialii companiei Nissan iau în calcul să producă acest parfum, în scopul comercializării.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


× patru = 4