Ryvid – Electric moto

0
169

Constructorii de motociclete calcă pe urmele electrificării și propun soluții de deplasare cu amprentă redusă de carbon. Noii apăruți Ryvid sunt deja la al doilea model de motocicletă electrică, denumit Outset, despre care spun că ar fi mai ieftin. Accesibil, chiar!

Ca să auzi de Ryvid trebuie să stai mai mult prin California, unde compania de „mobilitate ușoară” apărută în 2022 își are sediul. Ideea este că primul model, Ryvid Anthem, a început să fie livrat începând din septembrie 2023, iar la mai puțin de 9 luni apare și al doilea, care a „suferit” o corijare de preț.

Arhitectură mobilă…

Așa că modelul Outset a fost construit în stil scrambler și se vrea o opțiune de nerefuzat pentru cei care își doresc o motocicletă electrică pentru făcut naveta, dar să se și aventureze pe drumuri certate cu asfaltul. Partea tare este că împarte o serie de componente cheie cu Anthem, primul model, și deschide oportunitatea unică pentru „bikeri” ca să-și adapteze viitorul mod de deplasare într-unul potrivit propriilor cerințe. Pe scurt, este un mod de conversie perfect dintr-un model în celălalt, iar pentru asta există un catalog interactiv 3D pentru piese pe siteul producătorului. Prin urmare va fi furnizată o listă de piese și un videoclip cu instrucțiuni care să-i ghideze pe proprietarii Anthem atunci când vor să-l convertească în Outset și invers!

În cazul celui din urmă, acesta are o cursă mai mare a suspensiei încât să facă față suprafețelor dificile, precum și o șa mai lungă și îngustă, în stil motocross, motocicleta fiind echipată cu anvelope multi-rol Dunlop Mutant. Cu alte cuvinte Ryvid Outset este o rețetă perfectă pentru explorarea urbană chiar și pe străzi desfundate. De asemenea împarte și același cadrul rigid de oțel laminat cu Anthem, afișajul instrumentelor de bord, bateria detașabilă de 4,3 kWh cu încărcător integrat, motorul de curent continuu fără perii de 72 V, răcit cu aer, controlerul și transmisia prin curea.

… Particulară…

Diferențierea față de Anthem, este făcută de designul farurilor și al oglinzilor, de ghidonul mai lat, și evident, de șaua și suspensia. În plus, poziția de conducere mai dreaptă a necesitat repoziționarea picioarelor înainte și adăugarea unui suport mai lung.

Cântărind doar 143 kg, Outset preia distribuția greutății de la Anthem și centrul de greutate scăzut. Cu componentele sale majore poziționate la nivelul osiilor, cei de la Ryvid se laudă că, atât Outset, cât și Anthem prezintă caracteristici extraordinare de manevrabilitate, ceea ce face extrem de ușoară schimbarea direcției la viteză mare sau manevrarea lor la viteză mică. Statisticile vitale ale lui Outset includ o autonomie de până la 112 km și o viteză maximă de peste 120 km/h.

Outset are o înălțime la șa de 838 mm, dar suspensia sa conformă și perna îngustă înseamnă că va găzdui confortabil o gamă largă de bikeri.

…Și cu marșarier

Iar propulsia electrică, în cazul de față, mai are un beneficiu prin marșarierul Ryvid. La apăsarea unui buton, atunci când staționează, riderul poate să-și miște motocicleta înapoi la o viteză normală de mers scăpând astfel dintr-o postură înghesuită în parcare sau de o pantă incomodă.

Partea cu prețul „afordable” se rezumă la faptul că, prin eliminarea mecanismului reglabil al șeii de la Anthem și utilizarea unui număr mai mic de panouri de caroserie printre o serie de modificări, Ryvid a reușit să ofere Outset cu 500 de dolari mai puțin decât „nava” sa emblematică Anthem. Adică 5995 USD, echivalentul a 5560 euro. La ei!

Vă recomandăm și: 

Triumph Daytona 660 – noul model

Andreea Moldoveanu: Cârlionți pe două roți

TEST: Harley Davidson Pan American – Legend Update

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


3 + = sapte